اخبار فناوری جهانفناوری

زمان عرضه انگشتر هوشمند گلکسی رینگ سامسونگ فاش شد

کمپانی سامسونگ ضمن برگزاری رویداد Galaxy Unpacked طی ماه ژانویه و معرفی گوشی‌های پرچمدار جدید خود با اسامی گلکسی S24، گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا یک تیزر تبلیغاتی سریع از انگشتر هوشمند گلکسی رینگ را به معرض نمایش گذاشت.

از آن زمان تا به امروز در خصوص معرفی رسمی گلکسی رینگ و موعد زمانی انجام آن گمانه‌زنی‌های متعددی مطرح شده است. گزارش جدیدی که از کشور کره مخابره شده است؛ نشان می‌دهد که گلکسی رینگ در جریان رویداد آینده Galaxy Unpacked که احتمالا در نیمه دوم ماه جولای برگزار می‌شود؛ معرفی خواهد شد.

در جریان رویداد آینده گلکسی آنپکد از گوشی‌های تاشو جدید سامسونگ با اسامی گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 نیز رونمایی خواهد شد. گلکسی رینگ از قابلیت الکتروکاردیوگرام (ECG) پشتیبانی نموده و قادر به اندازه‌گیری سطح فشار خون خواهد بود. بعلاوه این گجت پوشیدنی از پرداخت‌های مبتنی بر NFC نیز پشتیبانی می‌کند.

در حال حاضر این محصول در مرحله نمونه‌سازی قرار داشته و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها تولید انبوه آن در حد فاصل ماه‌های آوریل تا ژوئن آغاز می‌شود. ظاهرا این انگشتر هوشمند در 8 اندازه مختلف تولید خواهد شد.

https://itafraz.ir/wp-content/uploads/2024/02/gsmarena_001-50_1.webp

از سوی دیگر اپل فعالیت خود در حوزه انگشترهای هوشمند را تسریع نموده و پتنت‌های بیش‌تری را در خصوص قابلیت‌های این محصول به ثبت رسانده است. در حال حاضر برند Oura رهبر این بازار بسیار کوچک محسوب می‌شود. این شرکت نخستین انگشتر هوشمند خود را در سال 2016 معرفی کرد.

سومین نسل این محصول از قابلیت ردیابی خواب و مانیتورینگ ضربان قلب برخوردار است؛ اما Oura برخلاف نام‌های بزرگی نظیر اپل و سامسونگ واقعا نتوانست بازار انگشترهای هوشمند را متحول نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *