اخبار فناوری جهانفناوری

جزئیات جدید از طراحی گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد 6 فاش شد

بر اساس پیش‌بینی‌ها گوشی تاشو جدید سامسونگ با نام گلکسی زد فولد 6 در اواخر ماه جولای و در کنار مدل تاشو دیگری موسوم به گلکسی زد فلیپ 6 معرفی خواهد شد. مدل جدید گلکسی فولد احتمالا شاهد بزرگ‌ترین تغییرات طراحی طی سالیان اخیر خواهد بود.

به گفته یک افشاگر پرکار و عمدتا دقیق با نام Ice Universe، گلکسی زد فولد 6 مجهز به نمایشگر خارجی عریض‌تری نسبت به نسل‌های پیش از خود خواهد بود. البته بایستی توجه داشت که این نمایشگر به اندازه نمونه به‌کارگیری شده در گوشی گوگل پیکسل فولد عریض‌ نخواهد بود؛ اما کماکان در مقایسه با نمونه‌های بسیار باریک موجود در مدل‌های پیشین سری گلکسی فولد از طراحی عریض‌تری بهره خواهد برد.

این موضوع یکی از نقاط ضعف کلیدی و مشکلاتی که کاربران سری گلکسی زد فولد طی سالیان اخیر با آن مواجه بوده‌اند؛ را برطرف می‌کند. بنابراین چنین تغییری احتمالا با استقبال چشمگیری از سوی مخاطبان مواجه خواهد شد. همچنین این دستگاه دارای زوایای تیزتر و ظاهری مربعی‌شکل‌تر خواهد بود.

طراحی گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد 6

گلکسی زد فولد 6 به اندازه تصویر رویت شده در پتنت‌ها عریض نیست؛ اما زاویه R نمایشگر نزدیک به نقطه مطلوب خواهد بود. به گفته Ice Universe، زوایای گلکسی زد فولد 6 بیش از همه به گوشی نوبیا Z60 اولترا شباهت خواهد داشت. میزان انحنا در گوشه‌های بدنه دستگاه نزدیک به 90 درجه خواهد بود.

بعلاوه فریم گلکسی زد فولد 6 همانند نوبیا Z60 اولترا دارای ظاهری بسیار تخت خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *